- Love doesn't wait for you -

Imorgon är det fredag, den kommer bestå av skola, pluggning till diverse prov, fotboll och städning. Sen blir jag återigen sandviksbo för en helg, jobb både lördag och söndag. På lördag kväll ska jag och Mickis och eventuellt Emma och Matilda ha "mys-pluggning" med pizza och nån film. Sen är det en killer-week som väntar, först tre dagars skola som inkluderar tre "vanliga" prov; historia, samhällskunskap och matte och två nationella prov; engelska och spanska samt två inlämningar; idrott och spanska. Efter det är jag "ledig" en dag, men tror att jag kommer försöka kunna jobba på förmiddagen - för att få ihop mina timmar och sen ska jag döma match på kvällningen för att sen åka hem och inte göra nånting för jag kommer vara så himla slut. Sen väntar tre dagar i Jönköping på nått fluffigt och skönt hotell med badkar då det är 50-årskalas för en släkting.
Efter den killer-week:en är det dags för det tyska besöket i tre dagar = skollös = SKÖNT! Sen är det två dagar med både skola och jobb. På lördagen är det dop och sen på söndagen är det jobb igen. Måndag v.22 är det skola och jobb igen, tisdag är det paddling hela dagen med klassen och sen åker jag till PARIS i fem dagar. När jag kommer hem är det v.23 och v.24 slutar jag skolan för sommaren.
OBS, samhällsprovet är på onsdag den 16 om inte på måndag den 14... just nu vill jag bara sitta på planet till Paris. Känner dock på mig att det kommer bli rätt nice med att ha tyskan här också, och att det kommer bli ganska roligt att paddla kanot - men vill bara att maj ska vara över för fy fan vilken månad alltså...

Kommentera här: