- Today I will make a different -

Eftersom det av nån anledning inte fungerar med samsung kies på min dator så jag kan inte få in mina mobilbilder på datorn, och det är ju lite synd. I alla fall. Vi fick åka hem med en tidigare buss eftersom vi nått hemgångsmål och det var helt sjukt skönt! Nu sitter jag och smaskar på lite vattenmelon framför One Tree Hill. Ikväll ska jag diska och duscha, imorgon fixar jag resten då jag inte vill väcka grannarna med dammsugan. 
 
Imorgon är det jobb mellan ett till klockan sex och sen ska jag åka hem - och vet ni vad som väntar på Ica där hemma? Ett paket från H&M, vill bara dit och hämta ut det!
 
Ha det bra!
 
1 Mamma:

skriven

Vet du... Jag glömde ringa :/
Men jag hör av mej i morron!
Ska bli skönt att få hem dig måste jag säga...

(paketet ligger nog på macken eller?)

Kommentera här: