Inte mycket till höst, inte mycket till tröst

Snart blir det matlagning för min del. =)
Annars då? Det känns alldeles underbart att vi fått en timme till godo - det behövs kan jag säga! Jag somnade som ett litet barn igår natt och drömde den konstigaste drömmen av de alla, jag lovar! Det var verkligen helt korkat, förstod ingenting när jag vaknade upp i min säng när jag nyss var i USA och försökte komma ut från ett vattenrum med en massa vagnar och andra människor jagande av en läskig haj - ja, man börjar ju fan undra... ;)
Ha en bra söndagkväll! Jag ska njuta av att det blir sovmorgon imorgon, och att höstlovet har börjat, och självklart att det bara återstår fem veckor kvar tills vi åker till Bali! Allvarligt, bara fem veckor!


Well, hello christmas!
1 Helena Westerlund Backhouse:

skriven

Kommentera här: