- Som en blekt vit färg ... eller nått.

Gymmat idag.
- Åkte in med mamma och sen satte jag och Ajla igång med dagen gymning. Sist vi gymmade var i onsdags, men träningvärken i axlarna kom inte förrän i fredags. ;) haha.
Det är förbannat vad det känns i kroppen efteråt i alla fall. Helt slut och matt är man efteråt. Men jag tror att det är väldigt bra för hälsan. :P

Sen gick jag till trebekohallen och träffade Linda och Julia, bowlade i en timme och sen stack vi till Amarican och käkade, dit kom även Lisa och Alicia.

Nu har jag varit hemma sen kvart i sju typ. Ska kika lite mer på andra avenyn, sen måste jag kolla om jag tog hem spanskan fredags, i så fall måste jag plugga. Om inte måste jag ta hem den imorgon och råplugga efter gymmet eftersom vi har prov på tisdag.

Hoppas att ni har haft en toppendag. =)

Kommentera här: