Försöker lugna ner mig ...

Nej. Det blev ett väldans flängande med inlägg hit och dit nu.
- Jag ska i alla fall göra i ordning en skål med glass och varma hallon nu, sen ska jag titta på film (Crazy summer) och försöka koppla av lite. Skulle vilja titta på en sorglig film nu så jag kan få gråta lite och kanske inte känna mig så tung, men denna har jag inte sett någon gång, så vi får se hur den är.

För övrigt så kommer det bli himla skönt med lov nu. Det har hänt allt för mycket på allt för kort tid och jag förstår ingenting och kan inte smällta alla faktum och allt som har hänt. Men lovet är fullspeckat. På lördag ska jag hitta på någonting med Maria, sen ska jag spela match och efter den ska jag, Alma och Maria in till Gävle för att titta på bio. På söndag har jag förmiddagen ledig och kan sova ut vilket kommer bli förbannat skönt, och sen på kvällen ska jag in till Sandviken för att umgås med Alma, Ajla, Clara, Rebecca, Hampus, Rasmus, Viktor och Patrik. Kommer bli jättemysigt med pizza och film. =) På måndag ska jag gymma på eftermiddagen och sen ska jag och pappa åka och köpa slalomglasögon. ;) På tisdag blir det en gymning även då och sen sticker jag, mamma, pappa och Clara upp till Funäsdalen för fem härliga dagar i fjällen.

KRAM.

Kommentera här: