:)

Hej bloggen.
Det var ett tag sen sist. "som jag alltid börjar mina blogginlägg med nu för tiden."
Men nu ska det bli ändring på det.
Nu ska det börja skrivas igen. :)

Idag har jag mestadels suttit i en bil hela dagen.
Vistelsen i Göteborg på självaste Gothia cup räckte alltså inte. Tre nätter på Gotland blev det färefter också.
Men nu är jag jättetrött så jag orkar inte skriva om allt som hänt. Jag ville mest att ni skulle veta att ni kan gå in och kika lite nu är då.
För Maria Andersson ska börja blogga igen. Maria Andersson ska fortsätta skriva. Hon ska fortsätta med det hon älskar mest av allt.
Dock skriver jag inte så mycket på nätet. Det blir mest noveller och långa berättelser.
Men just nu är min dator heltrasig så jag kan inte skriva mer på dem... och det är lite tråkigt om det inte hår att rädda hårddisken... för där inne finns över 3000 bilder och det bästa jag har - nästan... mina texter. Alla mina texter är inlåsta i den där hårddisken.. ;(
Och en av dem är över 200 sidor lång.
Alltså, om det inte går att rädda blir det en väldigt ledsen Maria som kommer skriva i fortsättningen.
Men skriva det kommer hon. ;)
Och hur många gånger har hon sagt det?
Och när ska hon sluta snacka om sig själv som en tredje person.
Just precis nu.
Och nu ska jag sova. Trött är jag.

Sov gott alla. :)

Kommentera här: