- It's the best of both world's -

Sista dagen i februari, halva lovet har gått och nu väntar den tråkiga och jobbiga delen - jag har en hög med plugg samt fyra dagars jobb, torsdag-fredag fyra timmar, lördag-söndag sju timmar... men jag ser ljuspunkterna, på lördag efter jobbet blir det bowling men mina fina vänner och på söndag när jag kommer hem från jobbet ska jag avsluta lovet på det bästa sättet - framför teven och en bra söndagsfilm.

Hittills på lovet har jag tagit det jäkligt lugnt, varit på kryssning till Riga med familjen, tagit det ännu mer lugnt och nu är jag nyss hemkommen från Lager 157 med bästa Karin - så en hel del shopping har det blivit.
Nya vardags och festfavoriter; ljus jeans//lager 157 150:-, vit stickad tröja//lager 157 150:-, svarta byxor med kedja i benslut och ryggslut//lager 157 300:-, metallblått glansigt linne//Bik Bok 40:-

Nya skor, enkla, svarta, platta - 50:- på Scorett.

Nöjd tjej i nyinköpt skinnjacka från Newyorker i Riga - 275:-

Kommentera här: