Dagen idag har varit en himla bra dag, en dag att lägga i minnet

Nu ska jag ta och tvätta ansiktet och dra på mig en pyjamas för en gång skull. Det är bra konstigt, de där pyjamasarna. De ser så jäkla mysiga och sköna ut där man ser dem i en katalog eller liknande... men när man väl köper en och sätter på sig den på kvällen och ska gå och lägga sig känner i alla fall jag mig väldigt obekväm. Brukar bara sova i trosor och en stor, skön, luftig, härlig t-shirt om nätterna så inte är det väl så konstigt att man är lite obekväm.
Ska i alla fall gå och lägga mig och läsa ännu ett kapitel ur den tredje boken ur Twilight-sagan innan jag ska försöka sova. Eller försöka och försöka, de närmsta nätterna har jag somnat på en gång jag lagt mig tillrätta på kudden och drömt den konstigaste drömmen efter den andra... hmm.



Ser du inte sköna ut så säng? ;)

Kommentera här: