- There's so much you don't know about me -

Veckan innan jag skulle sluta sexan åkte jag iväg till Mallorca med min älskade moster. Jag tycker absolut att den resan är värd ett egen kategori här på bloggen - mycket så att jag lätt ska kunna hitta bilderna igen.
I alla fall, det började med att mamma ropade på mig där hon satt och pratade med Ingmarie på datorn - väl där nere frågade mamma om jag ville åka till Mallorca och redan då var jag väl lite av ett res-freak så jag sa ja och det blir bokat och klart. HÄRLIG resa även fast det var ganska gnagligt väder, vi inte kom till Palma som vi hade tänkt, köttfärsåsen blev ganska smaklös och Ingmarie blev lurad upp på scen när det var någon trollkarl där som trollade bort hennes BH - hahha, roligt hade vi. :) älskar dig. <3
1 Ingmarie:

skriven

Mähh!!! Har du snott mina bilder = ) Får man sätta ut fula bilder på mostrar hur som helst,?? Sköna bilder p ådej iallafall när du testar alla hästar och motorcyklar och allt vad det var haha

Kommentera här: