Kramgo, känslosam - Bortfösande, osmäktande.

Nu sitter jag hos Alma här. Igår träffades vi i valbo och handlade lite mat inför kvällen, sen fick vi skjuts av hennes gulliga föräldrar till Gävle. Haha, vi var för den delen i Gävle i tre timmar innan vi skulle på bion.. det var ganska segt då allting typ stängde fem och jag hade världens otursdag, som jag väl för det mesta har hela tiden. Men vi var på café och jag hade upp foten på en liten stålsak som satt på fönstret (eftersom jag ville ha foten lite högre eftersom jag har stukat den eller något) men då kom ägaren upp och sa åt mig att jag skulle betala för att jag smutsade ner glaset... jag betalde inte och då kom hans servitris och tog vårt fika även fast vi inte käkat klart, sen ringde ägarn någon och då vågade inte vi vara kvar, haha. ;) vem vet vem han ringde?

Jag köpte i alla fall ett armband på Åhlens, tänkte köpa en bok också, men så blev det inte.
Och filmen för den delen Percy Jackson - kampen om åskviggen tyckte jag var jättebra. Det var några gånger då Alma sa att det där är så Harry Potter typ. Men eftersom jag ine har tittat på Harry Potter så såg inte jag några samband och jag tyckte att den var väldigt bra. Sevärd, som attan, så kika med den vettja!

Nu ska jag klä på mig, sen ska vi till Ica och köpa lite godis, sen tar vi bussen hem till mig och där ska vi chilla tills vi ska till Clara vid fem tiden. =)

Hoppas att ni får en bra dag!
PS. vi spelade oavgjort mot godis igår, så ännu en poång är inkasserad! Men vi har endast en match kvar, och vi kan ju inte gå ur serien med två poäng! Fan en vinst vill vi ha!

Kommentera här: