Naglar.

Ja.
Sitter och inte gör någonting. Ska precis ta bort mitt nagellack.
> Kanske klippa ner dem igen också.

Hår och naglar. Det är liksom, döda celler. Det är dött, jätte dött. Ändå så ska vi lacka på dem, eller färga det.
Emmnh, inget av det har egentligen en mening... förutom att det får en ny färg? Haha.
Dumma jag.
Huumh. Jag målar då för det mesta aldrig naglarna. Och om jag någon gång får för mig att göra det så blir det svart. Hehe.
Håret färgar jag heller inte. Tycker om min hårfärg så mycket så. Hehe, lite ljusare kanske den kunde vara, men den är helokej nu.

Aja. Nog pratat om just döda celler.

Jag frågade just mig själv om det verkligen var måndag.
Och då kom jag på mig själv med att inte ha en aning.
Sen kom jag på att jag skrev ju i förra inlägget att det var det.
Men ändå, hur fan kan man - jag - bli så här när det är lov?
Humhum. Jag blir helt borta jag.
Tihi.

Hade lust att skriva ett långt inlägg nyss, men det liksom...
blåste iväg.

Har inget att skriva om...
Skriver mer imon. Om det passar mig bättre då.

God natt alla.
Krambanan

Kommentera här: