Up and running again

Hur många läsare hade du när du bodde i London? Vet du några som går där det här året och bloggar? Det var så kul att följa din!
 
Hej Elise!
 
Jag hade ungefär 100-150 läsare om dagen vilket var stort för mig! Haha, kändes jätteroligt att se att det var fler än min familj och mina vänner där hemma som faktiskt läste min blogg. Min kompis Ebba bloggar fortfarande och hennes blogg har du hä: http://ebbajagberg.tumblr.com/. Har inte koll på de nya som går där men om du kikar in där och frågar henne så vet nog hon några! :)

Kommentarer från er söta läsare.
» Julia

Hej! Jag har ansökt till ett år på svenska skolan i hösten men jag undrar hur det är med klubbar/pubbar och sånt? Är det svårt att komma in om man är 17? Och går det köpa ut alkohol i affär? Detta är ju inget jag tycker är jätte viktigt men hade varit kul att veta.
Och sedan undrar jag om det är dyrt i london och vart du fick dina pengar ifrån? Jobbade du när du va i London? Tacksam för svar!!

2014-01-24 // 09:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback