16.39, Thursday - Next year

Nu så. Svenska - check. Engelska - check. Matte - muntliga nationella kvar bara. Samhällskunskap - check. Ledarskap - check. Italienska - check. Estetik - svara på några frågor bara. Religion - ??. Psykolgi - skriva rapport om *nått psykologiskt*.
 
Sen så. Är det klart. Andra året säger många samhällare är det värsta av alla tre år på gymnasiet, och jag måste instämma så här långt i alla fall. Ettan var mycket, men inte alls på samma sätt som det varit i år. Jag har haft tur ändå, att ha varit i världens bästa stad detta år, och träffat underbara människor - annars vette tusan om jag klarat av det.
 
Några bilder sen ettan. (Gick igenom min gamla blogg och oj vad tråkig den är, skäms!) Ska jag verkligen gå där nästa år igen? Ska jag verkligen inte bo i London nästa år? 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback