16.02, Sunday - I'll take everything

Drog till Maddox efter mys hos Anna och Maddox är ju alltid bra. Alla, och inte minst Anna, var supertaggade och vi hade en superbra kväll/natt. Grattis Anna! 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Sofia

Hur gör du och dina kompisar för att komma in på klubbar, speciellt de som inte är över 18 då? Och vad säger dina föräldrar om dom ser att du dricker, om de skulle läsa bloggen alltså, hahah?
Ps, jättebra blogg! :)

Svar: Hej Sofia! Man måste helt enkelt vara arton på det legg man använder, så är det lugnt! Alltså låna någon annans eller göra om sitt eget. Mina föräldrar läser min blogg dagligen - mamma i alla fall - och självklart tycker de väl inte att det är bra att jag dricker, men så dricker jag aldrig så jag blir full eller så heller. Mina föräldrar litar på mig till hundra procent att jag sköter mig och tar hand om mig här, och jag vill inte förstöra den tilliten så jag håller mig bara borta från trubbel men har ändå roligt! Tack också att du gillar min blogg! Ha det bra!
Maria Andersson

2013-05-26 // 20:18:04

hej, jag undrar detsamma ^ har kommit in för andra året nästa år och är otroligt tagg men undrar hur ni kommer på klubbarna om alla inte är över arton? (:

2013-05-26 // 22:08:54

hehe såg nu att du svarat på den andra personen kommentar (:

2013-05-26 // 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback