13.16, Sunday - International readers

Eftersom jag är PRO-medlem på blogg.se har jag tillgång till lite det ena och det andra. Nu har det fixat en ny funktion där man kan ha mer koll på vilka som läser ens blogg, när de gör det osv. Superroligt att kolla in där. Man ser också internationella läsare vilket var jätteroligt att se. UK och USA kan jag ju förstå eftersom mina kompisar här läser min blogg och också min kompis i USA och andra utbytesstudenter därifrån läser min blogg. Men de där sista 4% från Aland Island och B *nånting*  och 7% från KANADA - häftigt! Har jag ingen aning om vilka det är men det är ju roligt att det inte bara är svenskar som läser ändå!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback