20.34, Monday - Needles and pins

Idag har det varit sjukt kallt här! Vindarna blåste -8 sa Lydia och det märktes verkligen. Fy då, det var det runt sagt vidrigt att vara ute, kändes som att jag skulle frysa till is om jag inte rörde på mig. De trettio minusgrader vi haft under vintrarna i Sverige var ingenting mot för den här kylan - helt annorlunda på nått sätt!

I alla fall. Var och barnvaktade idag och stod och diskade efter barnens mellanmål. Fick en liten blast from the past från när jag alltid ville diska när jag var hos mormor och morfar när jag var liten. Jag experimenterade med diskmedel och gjorde en massa häxblandningar. Haha. Hur som helst så var det väldigt rovfyllt att stå och diska med vid fönstret och blicka ut över finaste vårträdet med rosa blommor. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback