18.45, Tuesday - For times like these

Köpte knäckebröd och lite bär när jag var i Richmond tidigare idag. När jag kom hem gjorde jag i ordning mellanmålsmackor med keso och makrill i tomatsås. Blev dock lite mycket med två, så nästa gång blir det bara en tror jag - väldigt mättande med både keso och fisk, men gott!
 

Kommentarer från er söta läsare.
» F

Hej hej! Jag har precis skickat in min ansökan till SSL och efter vad jag har läst på din och andra elever därs bloggar verkar ni vara ute och festa en hel del. Har alla ni falsklegg eller hur kommer ni in? Är de kräsna med hur gammal man är på klubbarna osv? Jag är sexton år och undrar om jag behöver fixa ett falsklegg tills jag kommer dit.. Tack på förhand!

Svar: Hejsan! Jag säger bara: JA! Skaffa ett sånt annars blir det svårt.
Maria Andersson

2013-03-05 // 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback