17.12, Wednesday - On the bus

Skola 08.45-14.05 med en håltimme på mitten, och en äcklig lunch. Sen drog jag till Barnes för att hämta barn på lilla skolan och ta dem hem och fixa mellis. Sen stack jag till hem igen och nu nu sitter jag här. Idag ska jag vara vaken enda till jag blir "klar" med religionen, eller i alla fall så klar jag kan och måste bli till intervjun imorgon. Så, bara att börja!
 
Här kommer lite bussbilder; turkosa säten och smutsiga fönster.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hejsan, skulle du kunna rada upp alla kostnader under ett år? Alltså, skolavgift, boende, fickpengar, busskort, gymkort och allt man kommer behöva sig av när man åker dit. Hur mycket tycker du att man behöver per månad? Vore jättesnällt

2013-03-14 // 16:29:50

Hejsan, skulle du kunna rada upp alla kostnader under ett år? Alltså, skolavgift, boende, fickpengar, busskort, gymkort och allt man kommer behöva sig av när man åker dit. Hur mycket tycker du att man behöver per månad? Vore jättesnällt

2013-03-14 // 16:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback