10.57, Sunday - Crazy at St. Patrick's Day

Idag bär jag mina gröna jeans när jag sticker in till stan för att ta del av firandet av St. Patrick's Day. Får dock se till att inte vara ute så länge eftersom att jag har my-ycket plugg att ta tag i sen.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hej igen!
Jag har två frågor till som jag hoppas att du kan svara på. Senaste ansökningsdatumet var den 15 mars, finns det någon chans att söka in nu? Jag har några frågor som jag vill att rektorn eller de som tar hand om ansökningarna ska svara på innan jag söker in, men ingen av dem svarar på melj. Har jag fel melj till alla dem eller vet du hur man ska göra? Tack!!

2013-03-17 // 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback