21.28, Saturday - BBQ in Teddington

Mötte upp ett glatt gäng och trog till Teddington för BBQ med fler från skolan. Det var en värdmamma som anordnade det hela med hjälp från andra värdmamsisar, så himla gulligt. God mat, öl och vänner. Nu är det sommar. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Jag kommer hem 29e juni! Så inte alls länge efter dig. Helt sjukt vad tiden går fort. Speciellt nu dom sista månaderna. Jag menar, min familj är redan här på fredag (!) och graduation på söndag. Hela denna vecka kommer verkligen att vara känslosam. Har liksom redan börjat säga hejdå till folk.. Men jag kommer att ha det toppen med min familj här iaf! Hoppas du får en kanon bra sista tid i London! Vi ses hemma! Kram

2013-06-02 // 03:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback