11.25, Friday - One weekend in Scotland

Edinburgh var superfint och vi gick runt mestadels på gamla sidan av stan, kollade in slottet och åt lunch i parken. Vi gick också upp på Arthur's seat för utsikt över hela staden, superfint! Vi kände oss dock klara efter en dag så dag två åkte vi på en dagstripp till Skotska highlands och till Loch Ness, hur fint som helst vill jag lova! Ursökta för de fula bilderna på mig och min kusin, men på väg hem blev vi rastlösa och hade lite väl roligt med kameran. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hur lång tid tog det att åka tåg från London till Edinburgh och hur mycket kostade det? :)

Min familj ska nämligen till Skottland nästa år och vi funderar på att ta London i samma veva :)

2013-06-07 // 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback