22.47, Sunday - Hollywood Costume

Gick sen till Victoria & Albert Museum för att möta upp Anna och Anna, och där kollade vi in Hollywood costume utställningen - sista dagen i London och vi var på sista visningen, GÖTT! Det var verkligen riktigt häftigt att se en massa kostymer som de haft på sig och läsa en massa om kändisarna och designerna! Fick egentligen inte ta bilder men i det sista rummet var det lätt hänt att kameran kom fram ändå...

 


Kommentarer från er söta läsare.
» Elin

Hej!
Jag sitter här hemma och funderar på att skicka in en ansökan till Svenska skolan i London och läsa tvåan där i år.
Men kan har några saker som jag oroar mig över. Skulle du kunna vara snäll och svara på dem?
1. Hur är det att bo i värdfamilj? Jag har läst dina andra svar på denna fråga, men jag skulle vilja ha ett mer utvecklat svar. Typ hur vardagen ser ut "hemma" hos dig. Får du känna dig som hemma eller bara följa en massa regler? Är britterna trevliga? Vilken typ av mat brukar serveras? Anses det oartigt att inte äta det som lagas? Jag äter nämligen hälsosam och inga kolhydrater, jag känner att det kanske kan bli svårt i England där man äter mycket friterat.
2. Hur gör du för att ha råd med allting? Är det lätt att få jobb?
3. Finns det något bra gym i närheten med bland annat grupppass?Vad kostar ett gymkort där?
4. Är det värt att åka iväg från familjen ock Sverige?

Ja, skulle inte du kunna skriva ett inlägg vilka frågor du själv hade innan du åkte och vad du var orolig över?
Jag vill jätte gärna åka, men är som sagt lite orolig att jag inte kommer trivas...

2013-01-28 // 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback