22.17, Wednesday - A lot of money

Tjena! 

Skall söka till att gå tvåan i London imorgon, jag undrar lite snabbt bara hur mycket du var tvungen att betala, vilka kostnader fick du stå för? 

Väldigt väldigt tacksam för svar, då jag skall lämna in min ansökan imorgon!
 
Tjenare André!
 
Har svarat på denna fråga några gånger redan, men eftersom det är bråttom så kan jag väl svara igen. Eftersom du ska söka imorgon borde du ju ha koll på priserna? Skolavgiften för nästa läsår ligger på £8700 och sen tillkommer värdfamiljskostnaden på £6400. I dagens valuta skulle det bli totalt 151500:- ungefär.
 
Jag fick stå för båda kostnaderna själv, men jag vet att de flesta kommuner låter sina studenter ta med skolpengen och då är det endast värdfamiljskostnaden och en liten del av skolavgiften kvar att betala. Kolla med din kommun hur de gör i dessa situationer - jag skulle föredra att göra det innan du söker i fall de vill att du söker genom kommunen. 
 
Allt gott, och lycka till! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback