19.43, Tuesday - Lost Oyster Card

Skola 09.00-11.20, hem å laga mat, tillbaka till skolan för att gymma. Idag sprang jag, svetten rann som tusan - underbart! Sen hem å duscha, äta lunch och dra vidare till Barnes för att sitta barnvakt. Hittills en väldigt bra och effektiv dag, men när jag är på väg hem från Barnes märker jag att mitt Oyster är borta! Allvarligt, man lever med sitt Oyster här och nu är det borta och jag måste betala 10 pund för att fixa ett nytt, plus att jag hade 5 pund med Oystret också, inte okej alltså! Men jag orkar inte vara sur och negativ, utan sticker till Richmond för att möta upp ett skönt gäng vid en mysig pub!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback