18.17, Friday - Not so nice

Ett liv i London utan Oyster begränsar en verkligen, om man inte vill lägga "hur mycket som helst" på transport då vill säga. Därför avbokade jag kvällens aktivitet och stannar hemma för att tagga inför resten av helgen istället (och plugga då jag ligger efter i både matten och svenska talet). Imorgon blir det Victoria and Albert museum och Hollywood costume-utställning med Anna och Anna, lunch på Vapiano med ett gäng bruds och senare karaoke på någon pub med typ "hela" SSL. På söndag ska jag och Annina utforska en massa andra muséer och jag hoppas att vi får tid att åka in till stan för några ärenden också, sen ska vi baka kladdkaka! 
 
Plugga plugga plugga! 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback