22.13, Wednesday - The cats love me

Hemma igen. Jag har ett helvetes prov imorgon som jag inte alls är förbered till så det kommer gå åt pipsvängen. Har haft det super i Sverige, känner dock att jag behöver lite ledigt nu, hehe. Jag tar det liksom inte lugnt när man är hemma, för då vill man helst hinna träffa ALLA man känner bara för att man bara är hemma så några gånger om året. 
 
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, ögona böj! Imorgon väntar skola - går jag i skolan, VAAAA?! Usch, vill inte. I alla fall, sen är det till Barnes för att passa ungar och sen hem och gå och lägga mig tidigt för att sova ikapp lite. 
 
Katterna älskar mig!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback