20.30, Sunday - Too much to do

Tror det är någon dålig vana i mig att sluta blogga före eller runt lov. I alla fall, jag tog lov lite väl tidigt, vilket har gjort att jag har tusen saker att göra imorgon eftersom jag åker hem på tisdag. 
 
- Göra klart psykologiläxan för denna vecka och nästa vecka + skicka in
- Svara på frågeställningen och definera begreppen på samhällen
- Välja ut foton till min uppgift i estetisk kommunikation 
- Ta en springtur och svettas lite
- Åka in till Kingston för att köpa några sista minuten grejer
- Boka tåg till och från Gatwick 
 
Tror jag blir upptagen hela dagen faktiskt. Sen är det uppstigning farligt tidigt på tisdag då mitt flyg går tio över nio och jag väl måste vara där vid sjutiden (just in case) så blir väl att gå upp vid fem. 
 
Åker med norwegian för första gången från London.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback