21.56, Thursday - Guinnes beer

Idag har vi haft en super turistdag och bland annat varit på Guinnes bryggeriet. Det var faktiskt rätt intressant att se hur öl "blir till", haha. Men det sägs att öl är öl och Guinnes är Guinner - det stämmer verkligen! ÖL är gott! Guiness var inte inte så förtjust i, drickbart men inte gott.
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

Hej! Jag har fått mitt antagningsbesked och ska fylla i fler papper nu, men det finns en sak jag undrar över som jag hoppas att du kan svara på! Man får ju ett papper från financial department på ssl och där står det typ "Admission .............. in the term of ............" vad är det jag ska skriva i utrymmen med punkter? Jättetacksam för svar

2013-04-29 // 08:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback