20.57, Monday - Behind those eyes

Hej! Jag har också fått mitt antagningsbesked (till 3an), men jag är lite smått oroad. Grejen är att jag flyttar med min familj, och så kommer jag gå nästan helt olika kurser än det som är utplanerat. Undrar om det finns många du känner som bor med sin familj i London, och om det även finns folk som går extremt olika från andra? 
Det är ju en fördel att ha en klass, men tänker att eftersom skolan är såpass liten, i alla fall med jämförelse till min skola just nu, att det inte blir för mycket problem!

Hej Madeleine och GRATTIS!

Det är tre i min klass som bor här med sina föräldrar, och de läser nog ganska "enligt planerna". Du kommer alltid ha en klass som du läser baserna med och sen läser du med andra när det kommer till programfördjupningar och diverse individuella val. Jag har läst ganska annorlunda än vad resten av min klass gjort, inte behövt vissa kurser och läst andra individuella val och så vidare. Man har ju alltid sin klass men sen får man några småklasserna på köpet också eftersom man läser kurser med andra personer så jag ser det som en fördel på ett sätt! 

Du kan gå in på Ebbas blogg (klicka) och fråga henna lite närmare eftersom hon ska gå här nästa år också!

Hej! Jag har fått mitt antagningsbesked och ska fylla i fler papper nu, men det finns en sak jag undrar över som jag hoppas att du kan svara på! Man får ju ett papper från financial department på ssl och där står det typ "Admission .............. in the term of ............" vad är det jag ska skriva i utrymmen med punkter? Jättetacksam för svar

 

Hej Hanna! Jättegrattis till din plats på SSL, du kommer få ett toppenår!

Jag är helt säker på att jag har skrivit i det där pappret, men jag har helt glömt bort vad det var jag skrev i. Om du kikar i min länklista så kan du fråga nån annan av tjejerna som kanske vet! Lycka till!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback