18.30, Sunday - Grown up things

Det känns verkligen inte rätt att gå upp tidigt och börja skolan imorgon igen. Speciellt inte med tanke på att det är sommartid och det känns som att klockan snarare ska vara halv fyra än halv sju. Vi har också hela huset för oss själva under en vecka vilket har gjort att dagen till ära fått bestå av att storhandla, tvätta och städa. Snart ska vi laga mat så vi har matlåda till imorgon. VILL INTE GÅ TILL SKOLAN!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hej igen Maria :)
Älskar verkligen din blogg och läser även Annas. Undrar om du vet några mer London bloggar som är roliga att följa?
Sen undrar jag även..känns det inte lite konstigt? Om ca 2 månader är skolan slut och du ska hem till Sverige igen.. Kommer det inte känns konstigt att vara hemma igen? Lämna London och alla kompisar..
Det är jag rädd för om jag kommer in på SSL att jag aldrig kommer vilja lämna London haha. Men det kanske bara är jag ;) Kram kram

2013-04-08 // 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback