13.08, Saturday - What I'm looking forward to

IDAG: Försöka bli klar med mitt PM, städa rummet och sen utgång. IMORGON: göra klart mitt PM och börja med samhällen. UNDER NÄSTA VECKA: skriva ut alla bilder till estetiken samt sätta in dem i albumet och kladde lite med färg och alluminium och sen skriva klart samhällen.
 
Sen mina vänner, är de jobbigaste sakerna klara och jag kan slappna av lite! Det är super eftersom jag har tre resor jag verkligen ser fram emot nu och den första åker jag till om en och en halv vecka!
 
Möter upp mamma och pappa i Dublin för att mysa runt där men också roadtripa till Galway och Cliffs of Moher, på vägen tillbaka till Dublin ska vi åka genom Wicklow Mountain national park vilket jag ser fram emot som tusan! Det blir alltså Irland 24/4-29/4.
 
 
Sen kommer min kusin hit första helgen i maj och då sticker vi till Edinburgh 5/5-7/5 där vi ska mysa runt i staden och kanske åka till Portobello beach och doppa fötterna i havet. 
 
 
I sommar ska jag även till ROM med mina underbara vänner Micaela och Matilda. Mickis pappa är från Rom och de brukar vara där typ hela somrar så det ska bli så himla roligt att se vad det är hon pratar om hela tiden och sen hennes Rom men även ett turistigt Rom. Där blir vi 23/7-30/7 och det ser jag fram emot SÅ hima mycket!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Ni verkar ha haft en händelserik och trevlig resa(förutom rånet då förstås) Hoppas allt är bra med dig. Hur många länder har du bockat av nu på listan?

2013-04-15 // 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback