08.18, Friday - Beginning of the weekend

Bilder sen i fredags när vi var ut. Först mötte vi upp ett gatt gäng på White hart i Barnes innan vi drog vidare mot stan för att dansa loss hela natten! Bilderna är Ebbas och Julias!

Kommentarer från er söta läsare.

Först och främst så älskar jag fin blogg.

Iaf så har jag kommit in på svenska skolan London till nästa termin och jag undrar hur det funkar med festandet ? Eftersom när jag läst igenom alla papper man fick om vad man inte får göra så stod det klart och tydligt att man inte får dricka och man kan bli hemskickad ifall man gör. Vill såklart festa men inte behöva åka hem :/ några tips ? Hur är det generellt ? Mycket klubb eller mer hemmafester?

2013-04-19 // 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback