23.18, Wednesday - No more SATC for me

Då var Sex and the city avklarat. Jag har tittat på alla säsonger, fått reda på hur alla relationer började och vad som fick dem att komma dit de är och jag fick reda på vad Big heter i förnamn! 
 
Nu ska jag bara köpa filmerna - vart nånsans här i London? - för att sluta cirkeln. Jag kan tyvärr inte ladda ner dem eller streama från internet eftersom min värdfamilj har världens brandvägg och virussystem eller nått. När jag är hemma över lovet ska jag ta hem en massa filmer och lägga över på en hårddisk och ta med mig. Jag gjorde inte det när jag åkte hit för att jag trodde att Sex and the city boxen skulle räcka längre än den gjort - men är man serieslukare så är man!
 

Kommentarer från er söta läsare.

hmv har nog filmerna, dom har de flesta filmer och skivor osv. :)

2012-09-13 // 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback