22.51, Tuesday - Time for sleep

Det är så omotiverande att uppdatera en blogg när statistiken inte funkar. Även fast jag vet att det är många som läser så är det lite tråkigt när statistiken står på en nolla - förstår inte vad som är fel, kanske blev nått knas med designen. Men det borde inte kunna bli fel på det då...
 
I alla fall. Största delen till denna blogg är för mitt att ha som min dagbok sen. Kunna titta tillbaka i och minnas allting! 
 
Till helgen ska det förresten bli superväder igen. På lördag är det inspark och det är ju perfekt väder! På söndag blir en återhämtningsdag - perfekt väder! På fredag får vi se vad som händer. Jag ska troligtvis passa Elin på fredag i och med att hon är på skolresa och kommer tillbaka då vid tre tiden och föräldrarna kan inte komma hem förrän vid halv åtta - så det bli bra med lite timmar så jag får lite extra betalt. Lite tråkigt att det är på en fredag dock, men men. På torsdag ska jag till Kingston med Anna och imorgon är en chill/plugg dag. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback