22.49, Wednesday - German friends

Ringde till kundtjänsten på Bravofly idag för att kolla om jag kunde boka om min biljett till Tyskland. Det var jättedåligt ljud och hon jag pratade med pratade väldigt dålig engelska så jag hörde knappt vad hon sa.
 
Det jag fick ut av samtalet var i alla fall att min flight till Tyskland har blivit inställd?! Jag blev superpaff och tackade för mig när jag såg att jag fått mina pengar tillbaka och gick in på flygresor.se för att leta efter en ny biljett. Den skulle kosta mig över två tusen spänn... så nu har jag bestämt med mig själv att strunta i Tyskland just den helgen, och kollar om jag kan komma en annan helg bara jag istället. Det blir ju inte samma sak men ändå, vill ju träffa mina tyska vänner!
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Mamma

Hejsan gumman...

Det blir fler gånger - det kommer fler tillfällen. Du får tänka att när du kan åka dit får hela klassen rå om dej och du kan få en massa roliga upplevelser :)

Fina vänner finns kvar forever

Älskar dej!!!

2012-09-27 // 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback