22.46, Saturday - Bad day, but good

Vaknade vid halv ett, ungefär tolv timmars sömn efter gårdagens vilsenheter i London.
 
Då blev det att ta det lugnt, hoppas att Annina skulle få de biljetter hon försökte få tag i, äta lunch och göra sig i ordning. 371 till Richmond, 65 till East Broadway och 112 till Wembley. East Broadway var kärlek vid första ögonkastet och dit ska jag och Annina till snarast och lära känna lite mer på djupet. Wembley däremot var inte en favorit från start. Det kändes väldigt "hemma" med tanke på det stora IKEA vi skymtade när vi gick av bussen men det var inte mycket mer än så. Vi åt inte ens köttbullar, utan vi beställde fish and chips, hehe. 
 
Skulle även ha haft med mig en bokhylla med mig hem som jag hittade på internet för några dagar sen. Jag har kollat varje dag att den är "in stock" men den fanns då inte där idag, så alla lådor, korgar och ljus blev kvar på varuhuset eftersom jag inte skulle kunna använda dem innan jag har en bokhylla - så det får bli en till vända till IKEA. Fick i alla fall med mig dörrhängaren (som var för smal för min dörr! :@), Kalles Kavias och knäckebröd! Sen hittade jag även makrill i tomatsås på Tesco så nu har jag en alternativ frukost till mjölk, flingor och frukt! Vi måste också ha sett väldigt pålitliga ut, eller äldre än vad vi är då det stod att man inte fick ta självutcheckningen om man var under 21 på grund av säkerheten? Avslutade i alla fall äventyret på IKEA med en mjukglass!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback