22.31, Thursday - Hours of studying

Jag har hittat min kamera för tredje gången sen jag kom hit för precis en månad sen. Kan inte första att jag varit här en månad? Det känns som att en månad är jättelångt och att tiden går hur fort som helst samtidigt som det inte alls känns som att man varit här särskilt länge?

Den här veckan har det varit mycket inplanerat i min fina kalender. Det har varit mycket plugg, mycket barnpassning och en massa andra roligheter som skrivits ner i den. Är snart klar med psykologin, ska skriva upp lite anteckningar. Är egentligen långt ifrån klar eftersom jag inte kan det men har jag läst det flera gånger, highlightat med en massa pennor och skrivit ner anteckningar är jag väl i alla fall ganska väl förbered. 
 
Ska i alla fall göra klart läxan och sova en god natts söms. Imorgon är det fredag konstigt nog - veckorna går så himla fort här! Efter skolan blir det plugg med Anna, sen blir det middag och fix hos Ebba innan vi sticker in till London och kör gärnet. På lördag är det Ealing Broadway med Annina på eftermiddagen innan jag ska dra mig till Barnes och sitta barnvakt. På söndag ska jag ägna HELA dagen åt att plugga samhäll. 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback