22.30, Thursday - A cup of tea

Jag har gått igenom texten, kan begreppen och resten får jag improvisera imorgon.
 
Borstade tänder och varm i min One Piece tänker jag gå och lägga mig och kolla på lite Sex and the city. Börjar kvart i nio imorgon, går väl upp halv åtta, kvart i åtta. Allt tar längre tid här. Att klä på sig, sminka sig, äta frukost och packa väskan. Eller egentligen är jag klar med allt förutom frukost på en kvart - men frukosten som tar tio minuter hemm tar här drygt tjugo - varför?

Slutar tjugo över två imorgon. Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Andra fredagen och jag har inga planer. På lördag ska vi i alla fall först till Barnes för BBQ på eftermiddagen och sen på kvällningen ska vi tillbaka för att mysa till det lite hos Ebba. Blir lite god mat och gott sällskap! På söndag ska jag nog till Kingston med Anna och kanske några fler. Shoppa lite på Primark och köpa schampo, balsam och sånt. En ganska billig helg alltså!
 
Har förresten blivit officiellt nu! Jag får köra snöskoter lagligt i vinter! Älskar vintern för slalom och skoter, för att det är "slutet" på hösten och "början" på våren. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback