21.51, Monday - A confession to make

Jag måste föreviga denna måndag, den tjugofjärde september tvåtusentolv. Efter exakt fyra veckor i London började dagen som vanligt med skola och det längsta skoldagen på hela veckan - men dagen gick väldigt fort ändå! Kom hem och öppnade lite paket och mumsade på lite svenskt godis innan jag sprang till bussen. Blev tre tunnelbanor mot Notting Hill i riktning och när jag var framme kändes det så himla bra.
 
Det var mörkt, murrigt och supermysigt. Det luktade inte speciellt mycket men det var ändå en väldigt harmonisk och "mysig" lukt. Jag lekte lite med ungarna och blev visad runt i drömlägenheten. Hon var precis som jag trodde: snäll, rolig och lite cool men också väldigt mammig när det kom till hennes unge. Jag blev bjuden på tacos, har inte ätit tacos på mer än fyra veckor så jag kunde ju inte tacka nej! En helt vanlig middag hemma hos Noomi Rapace.
 
Har inga bildbevis eftersom det skulle vara sjukt töntigt att fråga om jag fick knäppa kort, men om det är nån som bryter sig in hemma hos dem så finns det bilder på mig som Lev knäppte. PEACE OUT!

Kommentarer från er söta läsare.

Hoppas du kom ihåg att hälsa från mej.. (: åååh saknar dej massor.. Kram och puss..

2012-09-24 // 23:09:38

Vaddå? Vad är det du säger? Ska du vara barnvakt där eller? Jag fattar ingenting.........(som vanligt lika dum)

2012-09-25 // 17:08:48
» Julia

SKOJAR DU MED MIG!?!?!?!?!?!?!?!?!?! FAN VA COOLT

2012-09-25 // 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback