21.36, Tuesday - Good day

Det var en kort skoldag idag, vilket var väldigt skönt! Upptäckte dock att jag kommer behöva ändra i mitt flyg eller köpa en helt ny flygbiljett eller strunta i att åka helt och hållet till Tyskland. Det andra och sistnämnda känns inget roligt alls men a girl's got to to what a girl's got to do. 
 
Funderar på att säga åt mamsen att sälja iväg en massa filmer, kläder och skor jag har hemma. Jag skulle knappast sakna nått eftersom jag knappt kan komma ihåg vad jag har i garderoben hemma längre? 
 

Kommentarer från er söta läsare.

det låter ju tråkigt om du inte kan åka till Tyskland.... En fundering!!!Är det bara tjejer i klassen?

2012-09-26 // 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback