21.28, Saturday - Keeping it real

Känner mig sämre vad gäller förkylningen, börjar få stickande, knivskrapande ont i halsen igen...
 
Därför blev jag hemma ikväll i alla fall. Nu ligger jag och ångrar mig och vill bara ut för det känns som att jag kommer gå mista om så mycket. Grejen är bara den att jag har tio månader kvar här! Varför har jag panik över att inte gå ut för anra gången samma vecka första veckan? Nästa helg kommer, och nästa ändå, och nästa efter det o.s.v.
 
Det känns som att det ska vara söndag idag, men det är väl bara för att gårdagen blev så lång, så helgig, så mysig och så bra. Det känns bra att ha en till helgdag innan skolan börjar, på riktigt. Eller i två kurser har det börjar på riktigt. I italienska och psykologi har vi fått läxa - och ja det är samma lärare! 
 
Ska nog plocka undan lite, läsa lite i psykologiboken och ta ett bad och sen göra kväller tidigt. Imorgon blir det East i alla fall. Vi ska inte träffas förrän ett vid Richmond station så det är lugnt - lååång sovmorgon! 
 
Jag känner inte av någon hemlängtan, men ändå saknar jag alla er där hemma. 
 

Fem par trosor för tjugo pund på Victoria Secret är väl bra? Dessutom behövde jag trosor!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback