21.15, Tuesday - In time

Precis kommit hem från Barnes efter att ha pratat med familjen jag ska barnpassa åt.
 
Det verkar ganska klart allting. Hämta tjejen och sysselsätta henne till nån annan kommer hem. De bor jättefint och stort mitt i Barnes så det är lätt att hitta! Nu i början kommer jag typ tjäna ihop pengarna det kostar att bara ta sig dit i och med att det är tre bussar och jag inte fått mitt riktiga oyster card än. Vad jag tjatar mycket om riktiga oyster card...
 
Det har förresten varit sommar här idag, och det ska det vara hela resten av veckan också! Jag går runt i mina älskade cykelbyxor och svettas för att det är så varmt - väldigt skönt! 
 
Nu ska jag ta tag i italienskan, läxa från igår till idag... sen ska jag gå ocg lägga mig. Uppstigning halv åtta imorgon - det var sovmorgon för mig förut, nu är det jobbigt att gå upp vid den tiden. 
 
Förresten. Jag vet inte om det är nån som försöker nå mig på mobilen, men om det är det så kan jag meddela er att ni inte kommer få svar från mitt svenska nummer. Jag har skafat kontantkort här och har nu ett engelskt nummer. Vill ni no mig kan ni skicka till 00447780578865. 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback