20.55, Wednesday - Feeling homesick

Idag har varit en hemlängtan dag. Inte riktig hemlängtan att jag vill ta nästa flyg och åka hem. Utan en dag då jag kom på mig själv i att längta till bilresorna med mamma till skolan, samtalen från papsen där han frågar om jag ska ha skjuts hem, altanhäng eller tv-tittandes med Ingmarie och Stig och tv-spel uppe hos brorsan. Det är himla mycket mer jag saknar men jag orkar inte skriva så mycket - det skulle ta evigheter! Delar istället med mig av en massa fina kommentarer jag fått sen jag kom hit - fortsätt med det, det får mig att gå till skolan om dagarna utan att gråta av hemlängtan!


Malin


Du verkar ju få det helt underbart! Hoppas du kommer få ett underbart roligt och lärorikt år. Vi älskar dig <3

Ingmarie

Skönt att höra att allt gått bra, och att familjen verkar trevliga, att resan gått bra och allt. Nu har du iallafall det överstökat, så du inte behöver vara orolig för var du hamnar. Ha det bäst, kramar i massor från Ingmarie o Stig

Micaela

TESCO har typ allt, beroende på vilken affär. Barnet i min värdfamilj fick typ presentkort på TESCO i födelsedagspresent så det finns lite av allt på de största affärerna :) Du får visa schemat sen. Puss och kram!

Karin

Slapp schema..! (: Nu hinner du träna massor.. Haha..

Ingmarie

Snart förstår jag väl inte vad du skriver, för snart blir det väl engelska per automatik :) Hoppas allt är riktigt riktigt bra iallafall, stora bamsekramear från mig

Ingmarie

Gör det du tycker är bäst. Men om jag var lika tuff som ju du är, så skulle jag kanske välja den engelska familjen, men då är du ju iofs usppbunden varje kväll nästan, men du hinner ju göra nåt kul efte r att du slutat ändå.

Karin

Åk och träffa familjerna först och känn efter vad som verkar bäst.. (: Emorrn ska jag på coldplay.! d: haha.. Sjukt taggad.. Sköt om dej lillskrutt..! Kram..

Mamma

hej vännen. Jag tycker att du ska känna efter själv vad du tycker kanns bäst. Men som Sophia säger kan det ju vara skönt med lite egentid också! Om inte annat så för att söka andra jobb ;) Älskar dej<3

Mamma

Miss you <3 Hoppas allt är bra :)

Ingmarie

det verkar som att du känner dig som hemma där borta. och det är bra! Jag tänker på dig varje dag ska du veta! Ha det bäst

Mamma

Älskade du! Det är bara en pryl... Du får använda telefonen så länge :) Älskar dej :)

Matilda

Tack älskling, jag saknar dig också! <3

Ingmarie

Hur går det med fossingarna? Kan du ha skor på dig eller går du barfota om dagarna =) Hoppas kameran kom till rätta! Jag vill veta vad ni har för väder, här har det skitregnat hela hela dagen, men det är ju inget nytt, som vanligt alltså.

Ingmarie

Är någon av bilderna på huset som du bor i? Vad skönt att du fick tillbaka kameran.

Ingmarie

Verkar som att du har det bra där borta : ) Var rädd om dig bara! ha det båst kramar i massor

Ingmarie

Hoppas att du mår bättre idag, om inte, krya på dig

Karin

Haha.. Ja det ser verkligen ut som ett riktigt Mariarum.. d: Ska försöka få lite tid vid datorn emorrn så vi kan prata mer.. Saknar dej.. Men idag kom Rasmus ner och åt pizza och kika på film.. Han är en ganska bra vikarie iaf.. d: Kraaam..!

Ingmarie

Hoppas du har funnit dig till rätta på riktigt nu! Tänker på dig varje dag, Saknar dig! Idag har jag skaffat träningskort på badhuset, det skulle ju ha varit kul om du varit hemma så hade vi kunnat göra sällis på träningarna. Max och jag har varit dit idag och badat lite, jätteroligt. Ha det bäst gumman

Ingmarie. Jag känner mig som hemma, och det skrämmer mig. Jag har bara varit här i drygt en vecka men det känns som att jag har varit här i mer än en månad. Idag har inte varit en hemlängtandag egentligen, för jag vill inte åka härifrån - jag vill bara träffa dig och alla andra där hemma. Hade varit grymt att ta sällis på träningarna, det måste vi göra nästa år! Hälsa Maxen och alla andra från mig så ses vi snart!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback