20.49, Tuesday - New shoes

Kingston med Annina - hittade mig ett par klackisar men ingen miniräknare, de är slutsålda överallt!
 
Klackskor fyndade jag på Primark, sen var vi in på TIGER också, där jag köpte två doftljus, vanilj, en LantChips chipspåse och två askar tuggummi. Allt för femton pund - måste älska budgetshopping! Var in på Ryans och de kunde beställa hem en miniräknare som skulle kosta mig 79 pund, men tror den finns billigare på WH Smith om de kan beställa hem en - hoppas!
 
Har förresten träningsvärk idag, eller kanske mer "mina benhinnor dör" värk. Tiden rann över med flygbokningarna med mina stjärnor Alma, Ajla och Clara - så jag var tvungen att springa till bussen. En promenad som i vanliga fall tar tjugo minuter sprang jag igår på sju minuter med Converse. Mina benhinnor hatar Converse, framförallt i samband med springning, nu vill de dö och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Hjälp, Karin?
 



Kommentarer från er söta läsare.

du är rolig du : ) Hur tror du benhinnorna mår efter en kväll med dessa klackar? Kram Kram

2012-09-19 // 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback