19.57, Sunday - Just another day

Det blev en trevlig dag i East med trevligt sällskap och lite fynd. Vi gick runt och strosade på Brick Lane hela eftermiddagen.
 
Jag köpte med mig ett par converse och en flaska gotta jag kan smutta på några helger framöver - så slipper jag slösa MASSA pengar på det sen. Conversen är vintage men så gott som nya om man jämför med mina som jag har hemma som är trasiga, mer brun/gråa än vita och där snörena håller på att gå sönder. Vad betalde jag för dem? 18 pund, alltså ungefärn 200 spänn . Jag vet, kap!
 
Men jag höll undan plånboken vad gäller lunch - jag hade med mig en lunchmacka hemifrån och från juice, kaffe och te även fast det frestade. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback