19.52, Sunday - Things I do here

Saker som bara händer i London och saker som jag bara gör i London.
 
- Jag går till skolan i och med att det bara är ungefär tio minuters promenad.
- Jag åker äntligen buss gratis överallt i den stora staden!
- Jag kan gå till stan, vilket skulle ta mig ungefär tre timmar hemma i Sverige.
- Jag äter kokta/varma grönsaker som jag inte ens skulle tänka på att äta hemma.
- Jag tar det lugnt med en öl med vänner på nån pub.
- Jag passar barn och tjänar pengar på det, känns lite konstigt men det är ju skönt att ha roligt medan man tjänar pengar.
- Jag staplar runt i klackskor vid Piccadilly Circus nattetid. 
- Jag använder ulltröjor utan att ens tänka på att det sticks!
- Jag åker till Café Nero för att plugga, bara så där för att jag inte får nått gjort hemma.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback