19.39, Monday - In my window

Nu har jag fått upp lite tavlor på rummet. Två av dem gick sönder under frakten från Sverige men det går lika bra ändå!
 
Min CARMA tavla var en av dem som gick sönder - dock bara uppe i hörnet så det var inte särskillt mycket, den är annars intakt i alla fall. Den tavla jag fick av Linnéa gick dock sönder, och bilden ligger nu på mitt skrivbord. Jag tycker att den gör sig bra där så det var ju bra!
 
Idag var som sagt veckans längsta dag, och imorgon är veckans kortaste dag. Jag börjar tio och slutar tjugo över tolv. Ska nog gå hem då, äta lite lunch, göra läxa som jag inte gjort och bara ta det lugnt. Efterdet tar jag en promenad till Richmond för att därifrån ta bussen till Barnes, där jag ska träffa familjen jag ska barnpassa åt. 
 




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback