19.04, Friday - Not much to say

Fyra timmar av ingenting. Jag är slut i huvudet, känner mig helt yr och vill bara ligga ner och vila.
 
Bara inte jag fåt förkylnings-återfall så är jag nöjd! Ska vila, titta på lite Sex and the city, byta sängkläder och ta ett bad innan jag går och lägger mig. Ska nog titta på en film ikväll, för omväxlingens skull. Imorgon är det Barnes x2 och då vill jag vara fit for fight!
 
Idag vill jag hem till Årsunda. För första gången vill jag hem till Årsunda sen jag kom hit. Jag hör och ser alla flygplan komma och gå, och önskar lite grann att jag satt på ett tillbaka till Sverige. Kura med kattungarna, gå ut med Bella, titta på Wallander med mamma och pappa, äta skorpor och dricka saft hos Ingmarie och Stig, få hjälp med matten av Rasmus, ha myskväll med Karin. Idag vill jag tillbaka till det vanliga.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Gumman! Såna dagar kommer men det går över. Vi vill lika mycket som du, jag kan komma på mig själv att jag tänker att jag kanske kan fråga dig om du vill följa med till Valbo i helgen, men...så kommer jag på att du ju inte är så lätt att få med nu, du är ju i England... det tar ett tag att fatta! men snart ses vi igen du kommer inte undan... vi letar på dig :) ha det så bra kram kram Ingmarie o Stig, vet du föressten?? nästa gång du klipper vårat gräs får du köra en ny klippare :) kul va haha

2012-09-07 // 21:23:29

hej igen! Har du nåt foto som du gillar som du kan skicka till mig? Gärna ett på dig, och ett annat motiv som du tycker om? skicka det isåfall till min mailadress, dn kan du eller hur? Jag tänker göra en sak med dom så du vet, alltså måste det vara nåt som du godkänner.(det är inget märkvärdigt bara en liten grej = ) Förvänta dig inget stort från tokmoster bara ha det bäääääst

2012-09-07 // 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback