18.46, Wednesday - Sounds like fine

Möte med lärarna jag ska ha i kursen Estetisk kommunikation.
 
I alla andra kurser har jag fått en bok, en massa papper och en massa provdatum. Till denna kurs fick jag ett papper, och that's it. Vad vi ska göra: välja två estetiska inriktningar, till exempel fotografi och skrivning och göra research om det. Vi ska samla fakta från förr och från nu och hur vi vill jobba med det och lämna in en uppsats på 2000 ord den femte oktober. Sen ska vi skriva dagbok om allt vi gör, och allt vi tänker. Ibland ska vi ha tuturials med en av lärarna och i slutet av april ska vi presentera det vi har gjort och lämna in vår dagbok. Presentationen ska innehålla både en "gammal" och "ny" synvinkel på det vi gjort. Låter rätt gött tycker jag!
 
Jag tror jag ska ha fotografering och kanske nått mer skrivande, men vill nästa välja nått jag inte "kan" och försöka hitta en ny sida av mig, hitta nått jag kanske är bra på. Skriva dagbok kommer bli roligt, jag är världens ordbajsare och har valt att sätta in en massa bilder också. 
 
Kanske ska jag göra en scrapbook som slutarbete? 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback