18.28, Sunday - It will be worth it

Regnig dag idag. Men det var perfekt för lite plugg måste jag säga! Vi satt oss på Café Nero, köpte lite varmt att dricka och sen satte vi igång. Efter en och en halv timme var vi lite hungriga, så det blev en panini - supergod! Blev kanske två och en halv timmes plugg, prat och mys på caféet!
 
Jag kan också meddela att nu när jag ser vad som försiggår i fysikboken så är jag väldigt glad att jag inte valde natur. Det var egentligen inte ens ett alternativ för mig men med tanke på att jag gick den inriktningen på högstadiet så är jag glad att jag inte fortsatte på den banan. Naturkunskap i all ära, men jag hade aldrig pallat med allt de håller på med vad gäller kemi, fysik och biologi.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Det Tänker du på gamla moster och gubben Stig när du använder dom där fina pennorna? haha Ha det bäst

2012-09-24 // 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback